KUUKAUSIOHJELMA

SIEPPIJÄRVEN RUKOUSHUONEELLA

PELTOMIEHENTIE 4, 95800 SIEPPIJÄRVI

MAALISKUU 2024

Su 3.3. klo 12 Jumalan kohtaamisen iltapäivä Sieppijärven rukoushuoneella.

6.-10.3. Rukouspäivät Hämeenlinnan seudulla 6.-8.3. Lisäksi Kanta-Hämeen Rukouskonferenssi 9.-10.3.Hämeenlinnan helluntaiseurakunnassa Turuntie 12, Hämeenlinna. Tarkempi ohjelma etusivulla. Mukana Jorma ja Tarja Lappalainen ja Tiimi

Su 10.3. klo 15 Jumalan kohtaamisen iltapäivä Sieppijärven rukoushuoneella.

Su 17.3. klo 15 Seurakunnan ja yhdistyksen vuosikokous Sieppijärven rukoushuoneella.

La 23.3. Lapin seurakuntien yhteys-ja rakentumispäivä Sodankylän hell.srk:ssa

Su 24.3. klo 15 Jumalan kohtaamisen päivä, Sieppijärven rukoushuoneella.

Pääsiäinen 28.3.-1.4. Joosua ryhmän Lapinmatka Ylläkselle Timo Valtosen johdolla. Kaikille tarkoitetut Jeesus on ylösnoussut tilaisuudet Pe 29.3. klo 21 ja La 30.3. klo 21 ja Su 31.3. klo 21 Sieppijärven rukoushuoneella Peltomiehentie 4, Sieppijärvi.

Kaikki mukaan !

Sinua Siunaten Jorma

Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valon. Niille, jotka asuvat kuoleman varjon maassa, loistaa valkeus..... Jesaja 9:1-6

Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu. Hänen harteillaan on herruus, ja hänen nimensä on IHMEELLINEN NEUVONANTAJA, VÄKEVÄ JUMALA, IANKAIKKINEN ISÄ, RAUHANRUHTINAS !

Room.4:20-21 "Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt vaan vahvistui uskossa antaen kunnian Jumalalle. Hän oli täysin varma, että Jumala voi tehdä sen, minkä on luvannut."

HALUAMME VAHVISTAA KODEISSA TAPAHTUVAA RUKOUSTA VOIMALLISESTI. NYT ON SUOMEN AIKA KÄÄNTYÄ KOKO SYDÄMESTÄ JUMALAN PUOLEEN ETSIMÄÄN HÄNEN KASVOJAAN JEESUKSEN NIMESSÄ !!!

Nyt on seurakuntien pudistuksen, pyhityksen, eheytymisen ja parantumisen aika suurta lopunajan sadonkorjuuta varten. Tervetuloa kuulolle !

Sielunhoidollista rukousta ja keskustelua voidaan antaa puhelimessa halukkaille.

Pastori Jorma Lappalainen puh. 050-5261895

Sielunhoitaja Tarja Lappalainen 050-4137901

Olette kaikki lämpimästi tervetulleita kuulolle netti lähetyksiin ! Ilmoitukset näkyvät myös viikoittain ilmestyvässä Luoteis-Lappi paikallislehdessä.

TERVETULOA !!!

SYDÄMEN RUKOUS KOSKETTA ISÄ JUMALAN SYDÄNTÄ !

RUKOILKAA LAKKAAMATTA !

"Mutta minun kansani, jota kutsutaan minun nimelläni, nöyrtyy ja rukoilee ja etsii minun kasvojani ja kääntyy pahoilta teiltään, niin minä kuulen taivaassa, annan anteeksi sen synnit ja teen sen maan jälleen terveeksi. Silmäni ovat avoinna ja korvani kuuntelevat tarkoin rukouksia tässä paikassa." 2 Aikakirja 7:14-15

Muistammehan Rukousvartiossa rukoilla Lapin ja koko Suomen herätyksen puolesta Jeesuksen Nimessä !

Yörukous vartiovuorot ovat illalla klo 6-9 ja 9-12 sekä kukonlaulun aika klo 12-3 yöllä ja viimeinen vartiovuoro klo 3-6 aamuyöllä. Vihollinen tekee pahat aikeensa yöllä, siksi tarvitaan yörukousvartiovuorot, että vihollisen aikeet Jumala paljastaa ja voimme ne tuhota Jeesuksen Nimessä.

JEESUS SANOO MEILLE: "YMMÄRRÄTKÖ SINÄ ETTÄ MINÄ RAKASTAN SINUA, YMMÄRRÄTKÖ SINÄ ?

Jeesus todella rakastaa Sinua ja tahtoo pelastaa ja parantaa sisäisesti ja ulkoisesti ja Jeesus kastaa janoiset Pyhän Hengen voimalla ja rakkaudella !